co myślicie o kolekcji wiosna-lato ?
mam dla was kilka filmików , pierwszy z kolekcji h&m , jedyne co mi sie w niej podoba to kolory i ich połączenia :
H&M
a wy co sądzicie ?:)
Druga kolekcja kazar ,myśle , że osoby wypowiadające sie w tym filmie już wszystko powiedziały ! :)
Kazar
trzecia kolekcja Paproski & brzozowski , znowu te wspaniałe kolory , bardzo mi sie podobają jednak nie moge sie do nich przekonac nadal w mojej szafie przeważają zimne kolory , może teraz odświeżę swoją szafe o nowe kolorki ! ;)
Paprocki & Brzozowski
Trzymajcie sie ciepło :* buśka .
Charming.
Live and enjoy .
poniedziałek, 12 marca 2012
piątek, 9 marca 2012
Marynarki
Cześć !
co sądzicie o marynarkach ?
jak dla mnie rewelka , teraz CHYBA każda kobieta ma ją w swojej szafie , niestety ja na razie się w nią nie zaopatrzyłam ale nie długo też będzie wisiała w mojej szafie , można ją dobrać do bardzo wielu stylizacji , idealna na wiosne ! ;)
oto kilka zdjęć :
co sądzicie o marynarkach ?
jak dla mnie rewelka , teraz CHYBA każda kobieta ma ją w swojej szafie , niestety ja na razie się w nią nie zaopatrzyłam ale nie długo też będzie wisiała w mojej szafie , można ją dobrać do bardzo wielu stylizacji , idealna na wiosne ! ;)
oto kilka zdjęć :
która się wam podoba ? macie już swoją marynarke czy dopiero zamierzacie zakupić ?;)
Trzymajcie się ;* miłego dnia .
czwartek, 8 marca 2012
Metaliczny CZUB ;D
Słyszałyście może o butach z metalicznym czubem ? jak dla mnie MASAKRA!. nie podobają mi się ale to jest tylko i wyłącznie moje zdanie , innym być może się podobają ;p
mam jedno zdj. tych ''cudeniek''
mam jedno zdj. tych ''cudeniek''
wtorek, 6 marca 2012
Biore udział w jesiennym rozdaniu u Aieaa.
Wybiersz dowolną rzecz ze sklepu : www.partnerssa.sklep.pl
http://aieaa.blogspot.com/2012/03/wiosennne-rozdanie.html
Wybiersz dowolną rzecz ze sklepu : www.partnerssa.sklep.pl
http://aieaa.blogspot.com/2012/03/wiosennne-rozdanie.html
wtorek, 28 lutego 2012
nie rozumiem tego kraju.
słyszeliście ? matka Madzi i jej ojciec dostali apartament i prace za to , że zabili własne dziecko.
to juz jest kurwa szczyt wszystkiego !
jakiś pieprzony goguś który coś ukradnie dostaje 3 lata -.- jak nie więcej , a ona ? chociaż za to , że oszukiwała cały kraj !? jakaś kara musi być w dodatku zabiła dziecko , nie wierze że to był wypadek , przepraszam bardzo ja nie wiem jak ona trzymała te biedne dziecko, że jej wypadło , to jest po prostu paranoja , zabiłabym ją gdybym ją spotkała ! ten kraj schodzi na psy , nie dość , że wszystko drożeje i jest coraz gorzej to jeszcze prawo mamy do dupy , jak najszybciej wynosze sie z tego kraju . brak słów .
przepraszam za słownictwo ale poniosło mnie .
czy tylko ja jestem tego zdania ?
to juz jest kurwa szczyt wszystkiego !
jakiś pieprzony goguś który coś ukradnie dostaje 3 lata -.- jak nie więcej , a ona ? chociaż za to , że oszukiwała cały kraj !? jakaś kara musi być w dodatku zabiła dziecko , nie wierze że to był wypadek , przepraszam bardzo ja nie wiem jak ona trzymała te biedne dziecko, że jej wypadło , to jest po prostu paranoja , zabiłabym ją gdybym ją spotkała ! ten kraj schodzi na psy , nie dość , że wszystko drożeje i jest coraz gorzej to jeszcze prawo mamy do dupy , jak najszybciej wynosze sie z tego kraju . brak słów .
przepraszam za słownictwo ale poniosło mnie .
czy tylko ja jestem tego zdania ?
czwartek, 23 lutego 2012
comments
Będą komentarze to będzie i konkurs , posty ; p
nie opłaca mi sie prowadzić tego bloga .
piszcie co chciałybyście tutaj zobaczyć !
SWOJE POMYSŁY . :)
co sie wam nie podoba ;)
nie opłaca mi sie prowadzić tego bloga .
piszcie co chciałybyście tutaj zobaczyć !
SWOJE POMYSŁY . :)
co sie wam nie podoba ;)
poniedziałek, 20 lutego 2012
Bejsbolówki
co sądzicie o bejsbolówkach ?posiada któraś? moim zdaniem są świetne <3 mam jedną jednak nie znalazłam takiej samej , kupiłam swoją za granicą ;)
oto kilka zdj :
oto kilka zdj :
Moim zdaniem ostatnia wymiata ♥
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)








