Obserwatorzy

wtorek, 28 lutego 2012

nie rozumiem tego kraju.

słyszeliście ? matka Madzi i jej ojciec dostali apartament i prace za to , że zabili własne dziecko.
to juz jest kurwa szczyt wszystkiego !
jakiś pieprzony goguś który coś ukradnie dostaje 3 lata -.- jak nie więcej , a ona ? chociaż za to  , że oszukiwała cały kraj !? jakaś kara musi być w dodatku zabiła dziecko , nie wierze że to był wypadek , przepraszam bardzo ja nie wiem jak ona trzymała te biedne dziecko, że jej wypadło , to jest po prostu paranoja , zabiłabym ją gdybym ją spotkała ! ten kraj schodzi na psy , nie dość , że wszystko drożeje i jest coraz gorzej to jeszcze prawo mamy do dupy , jak najszybciej wynosze sie z tego kraju . brak słów .

przepraszam za słownictwo ale poniosło mnie .
czy tylko ja jestem tego zdania ?

czwartek, 23 lutego 2012

comments

Będą komentarze to będzie i   konkurs , posty ; p
nie opłaca mi sie prowadzić tego bloga .
piszcie co chciałybyście tutaj zobaczyć !
SWOJE POMYSŁY . :)
co sie wam nie podoba ;)

poniedziałek, 20 lutego 2012

Bejsbolówki

co sądzicie o bejsbolówkach ?posiada któraś? moim zdaniem są świetne <3 mam jedną jednak nie znalazłam takiej samej , kupiłam swoją za granicą ;)
oto kilka zdj :





Moim zdaniem ostatnia wymiata ♥

sobota, 18 lutego 2012

Charms , Pandora , Mulina

Tym razem postawiłam na bransoletki charms <3 które moim zdanie są genialne , posiadam jedną i niedługo będę miała kolejną ;D
fotki :











Która waszym zdaniem najlepsza ?

podobają wam się bransoletki z muliny?umiecie takie robić?
ja zamierzam kupić w kolorach reggae ;p



Paa ;*


piątek, 17 lutego 2012

... Konkurs

Zachęcam do wchodzenia na : Sklep z odzieżą .
Jeżeli chcecie przygotuje dla was mały konkursik ;p o ile oglądalność wzrośnie do 1 000 ;p
więcej szczegółów potem ;) 


Zapraszam do Obserwowania - na pewno Będzie rewanż ;*

Lity !

No hej , zaraz lece oglądać Julke a tymczasem mam dla was pczywiście bardzo modne w roku 2011 LITY ! wiem, że są bardzo drogie , zresztą nie umiem w nich chodzić xd w 6 cm ledwo co chodze więc w tych chyba bym sie zabiła no ale cóż , kilka lat i może sie naucze ;d dobra przejde wreszcie do sedna :





i znowu motyw galaktyki ;p




czyż one nie są cudowne ♥

WYRAŻAJCIE SWOJE OPINIE W KOMENTARZACH ! 

Galaktyczny SZAŁ!

Ostatnio słyszałam dużo o motywie w stylu galaktyki na ciuszkach a nawet butach , poszperałam w necie i znalazłam kilka BARDZO ciekawych strojów i butów , chyba sama zdecyduje sie na kupno takich leginsów jeżeli je gdziekolwiek znajde , poszukam na allegro i dam wam znać jeżeli znajde coś ciekawego , jak powiadają ; jeżeli czegoś niema na allegro , to to nie istnieje ;P

oto co znalazłam :
(trampki są ręcznie malowane)
zakochałam się w nich ♥





Suknie , Sukienki

ten post poświecę sukienkom , od kilku miesięcy poszukuje mojej idealnej na bal , niestety na razie nie znalazłam nic co by mnie w pełni zachwyciło !
jednak na google znalazłam kilka bardzo ciekawych sukienek oto kilka z nich :

1.
2.

3.

4.


która wam się najbardziej podoba ?
jak dla mnie numer 2 i 3 :) ale wszystkie są wspaniałe , ostatnia jest raczej taka skromna ;p

Znalazłam również sukienki z motywem ''galaktyki' , co o nich sądzicie ? podobają wam się ?

 Cześć :*

czwartek, 16 lutego 2012

Sklep z odzieżą !

tak jak wspominałam w poprzednim poście bardzo podobają mi się ciuszki ze sklepu online japanstyle24. z którym zaczynam współprace ! zaparaszam do przeglądania :




outfit

polecam wam sklep japanstyle24.pl
bardzo fajne ciuszki w przystępnej cenie , sama mam kilka rzeczy z tego sklepu i jestem bardzo zadowolona ! :)
pierwsza stylizacja :

spodnie Alladynki harem sklep japan style :

Bluzka z kokardką japan style : 

buciki allegro :

Począteek.

Witam wszystkich ! :) postanowiłam załozyć tego bloga aby dzielić się z wami moimi stylizacjami i nowościami w sklepach internetowych  ! mam nadzieje , że blog się spodoba i będzie przydatny ! ;*