No hej , zaraz lece oglądać Julke a tymczasem mam dla was pczywiście bardzo modne w roku 2011 LITY ! wiem, że są bardzo drogie , zresztą nie umiem w nich chodzić xd w 6 cm ledwo co chodze więc w tych chyba bym sie zabiła no ale cóż , kilka lat i może sie naucze ;d dobra przejde wreszcie do sedna :
i znowu motyw galaktyki ;p
czyż one nie są cudowne ♥
WYRAŻAJCIE SWOJE OPINIE W KOMENTARZACH !
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz